сряда, 19 май 2010 г.

Еха успях навреме ....хихи....



Онзи ден приключих поканите за рожденият ден на племеницата ми и вчера вече им ги дадох.Верно не бяха доста,но с малчуганката около мен ......абе знаете как е:)))))))))))Красавицата ,която на 27-ми има рожден ден се казва Ивета и ми се обади да ми каже колко е харесала всичко-поканите и картичката за госпожата(която бях публикувала не отдавна).Следващият път ще публикувам снимка на Ивка,но първо трябва да открия,че ми взеха лаптопа,а в настолния комп е някаква лудница и сега незнам къде са снимките:))Та това са поканите:)))))

6 коментара:

  1. Много, наистина много ми харесва, и цветовете, и формата.Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни покани, много са хубави :)

    ОтговорИзтриване
  3. Поканите са чудесни. Много ми харсева цветето, което си сложила на дръжката на чантичката.

    ОтговорИзтриване
  4. ммм да,чудни са поканките!

    ОтговорИзтриване
  5. страхотни са -много много хубави

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!