вторник, 13 юли 2010 г.

Наградиииии


Нямаше ме само няколко дена и съм изпуснала толкова много.Имам си три наградки:)))))Oт Доника Симеонова , Neli и Миленка.Дами много ви благодаря за тези прекрасни награди:)))))Желая ви все така да ни радвате с красотите,които създавате и още много награди:)))))

Регламента е следния:
1. Ако имате възможност покажете или разкажете за картичката, за която сте отделили най- много време, като идея и изработка.
2. Покажете или разкажете за картичката, която сте направили на един дъх.
3. Предайте наградата на 10 блога.


И така:))))
Картичката ,която ми отне най-много време всъщност е идеята за поканите на Миша за рожденият и ден ,който вече настъпи:)))))))))))))Отне ми няколко дена докато измисля как ще ги украся и първо направих една ,за да видя какво ще се получи,но имах чувството че я правя цяла вечност:)))))Ето една от поканите:))))





Картичката,която направих буквално на един дъх е:





А сега да наградя по 10 блога за всяка награда:)))))))

1.Siskus
2.Irena
3.Addii
4.Arcadia
5.artwork
6.Krechi
7.I`m a dreamer
8.Juli art
9.Krasmir
10.Le`s Art Book
11.Little Forest Fairy
12.My Stitching Place
13.Nana
14.PaperMill
15.PASSION AFTER DUSK
16.Greta
17.Summer Fairy
18.Моите цветни мечти
19.Пъстър свят
20.Цветни Фантазии
21.www.SVATBENIPOKANI.com
22.Neli
23.Майсторийките на Рали
24.Слънчев лъч
25.Шарени неща
26.Шарени хартийки
27.Пеперуден свят
28.Безсъници
29.Simply perfect
30.Tini tin

5 коментара:

  1. Мила моя,поканите на душичката ти са прелестни,браво,балончетата ще се пукнат от щастие и весело настроение!!!Да са ни здравички и усмихнати,а беличките ги правят такива деца!!!!Благодаря ти за наградата,чакам да ми пишеш адресчето си.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти,Жени!Първата картичка-покана е много интересна,заслужавала си е времето;)

    ОтговорИзтриване
  3. Юпииииииии, наградка от Жени за мен, много съм щастлива! Благодаря ти, миличка!За мен е чест!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Макар и позакъсняла, но все пак да кажа:Честита ти рожденичка!Да е жива и здрава и да те радва! Да се гордеете с нея и душите ви да са пълни!
    Поканите са много интересни и привлекателни, успяла си да зарадваш децата...

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!