сряда, 15 август 2012 г.

Happily ever after






От доста време не съм публикувала нищо,но това не значи,че не съм творила,а просто имах толкова много задачи,че хич не ми беше до постове.Наскоро обещах на Гери-arcadia да публикувам нещо,а аз си спазвам обещанията,та ето нещичко:)))За сега ще постна само картичката,която правих за една позната.Поръчителката остана супер доволна,което прави и мен много щастлива:)))Толкова от мен,че трябва да бягам да се подготвя за предстоящото излизане:))Свеки има имен ден да ни е жива и здрава,та ще ходим да ни почерпи:))
Лека и спокойна вечер от мен:)))






10 коментара:

  1. Женичка, самата прелест е! Нежна и приказна, как няма да е във възторг поръчителката? Благодаря, че не си забравила обещанието си! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна кутийка, Жени! Нежна и много красива!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви момичета:))
    Thanks so much:))))

    ОтговорИзтриване
  4. What a lovely card. So gorgeous design. I appreciate your work.

    ОтговорИзтриване
  5. Such soothing gentle colors.Love the stitching too
    And Thank you so much for following my blog
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts School Projects

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!