петък, 10 септември 2010 г.

Сладурско:)))



Това еленче е уникално сладко и тъй като не исках да го прецакам с моето не до там добро оцветяване си го разпечатах направо оцветено:)))))Поръчах си цветенца от Хобисимо и си ги оцветих с мастилце,малко листенцата от Greta и една мостричка на уникално готин тапет и воала:)))))Направо съм си влюбена в тази картичка и няма как да не я споделя с вас:))))Снимките са кофти ,но се надявам да уловите поне половината от излъчването и:)))Шевът съм си го правила на ръка,защото няма как иначе:))))Мъжо обеща да ми купи машина ама ще видим(хихи:))))Направила съм още много картички обаче нямах нет тези два дена та ще ги показвам друг път:)))Целувки и слънчеви усмивки от мен пък дано временцето се оправи:)))

12 коментара:

  1. Наистина е много сладурска! Чудесни цветове и детайли :).

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна комбинация на цветове!Супер картичка!Аз да си призная, сигурно защото съм с две леви ръце в тази област, много се впечатлих от шевовете ти. :) Много хубави са станали.

    ОтговорИзтриване
  3. Жени, страхотно е, наистина! И мен ме впечатли комбинацията на цветовете .....нежни, топли....Всичко е станало чудесно! Поздравления! Прегръдка и целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви милички:))То дори от снимката изобщо не личат цветовете:)))На живо са много наситени и красиви,цветни обаче фотоапаратът ми нещо сдава багажа ,а и времето е криво:))))

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна, сладка картичка! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Супер сладурска е картичката ти ,Жени :)

    Изпращам ти много усмивки, Рени :)

    ОтговорИзтриване
  7. Еленчето е самата сладост,картичка е чудничка,много ти е хубав шева,като истински от машина!!

    ОтговорИзтриване
  8. Шевът наистина е впечатляващ- поздравления за положения труд. А картичката е много сладурска с това еленче :).

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви сладурки:))))Много се старая напоследък с шева по картичките:)))Искам да е като от машина и ги шия поне по час:)))Труда и времето отделено за шев си заслужава,защото накрая картичките просто са завършени с него:)))

    ОтговорИзтриване
  10. Много е сладурско това еленче!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!