вторник, 22 март 2011 г.

Награда


Искам да благодаря на Дони и Нели които наградиха блога ми с тази награда:))))Да разбереш ,че някой се вдъхновява от това,което правиш е прекрасно:)))Естествено това изобщо няма да ме отпуска ,а точно обратното ,ще ме кара да се развивам и усъвършенствам:)))А сега се надявам,че няма да има сърдити за това,че няма да предам нататък:))))Но по традиция ще изброя седем неща за себе си:))

1.Живея в Хисаря,но Пловдив много ми липсва:))))

2.Много искам да съм спокойна и уравновесена,но изобщо не знам как да го постигна:)))
3.Понякога обичам просто да стоя сама и никой да не ме закача:)))
4.Казвам това,което мисля в очите на хората без да се притеснявам,че ще се обидят:))
5.Един ден трябва да се науча да шофирам и да изкарам книжка,но изобщо нямам желание за това:)))
6.Обожавам сватбите и всичко свързано с тях:)))
7.И днешната публикация на Гери ми напомни ,че някога и аз бях червенокоса и да ви кажа май хич не ми отиваше:))))

Сега ви пожелавам един слънчев и много приятен ден:)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!