четвъртък, 24 март 2011 г.

Mini Scrapbook with Pockets

Напоследък съм на вълна албумчета,малки чантички,кутийки и книжлета:))))))Сега обаче няма да ви показвам нищо направено от мен,защото не съм довършила това,което съм започнала ,а другото което съм наумила още не съм го почнала,та днес отново ще е видео урок:)))))Наскоро Гери беше направила едно малко и сладко книжле с джобчета от лист дизайнерска хартия 12" х 12" и дори си има и уроче към публикацията ,така че можете да се отбиете при нея и да разгледате(заслужава си:)))))Много малко обаче от нас сигурно разполагат с подобен размер хартии та днес попаднах на едно уроче,с което можете да направите подобна книжка само,че с отделни парчета картон:)))Приятно гледане:))))

Here is the video how to make mini scrapbook with pockets:
http://www.youtube.com/watch?v=STBJMe4w6pw&feature=player_embedded#at=249

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!