понеделник, 8 ноември 2010 г.

Честит Имен Ден мое малко съкровище:)))

Днес е Архангел - Михаил и тъй като моята дъщеря се казва Михаела тя има имен ден:)))Искам да и пожелая да ми е все така дивичка и будна,усмихната и обичлива и толкова умничка:)))Да има прекрасно детство и много приятели и да расте щастлива:)))Тя е моето малко съкровище и когато днес и поднесохме подаръка и и видях усмихнатите и щастливи очички сърцето ми се засмя и бях най-щастливата майка на света:))))Малката ми буба от ранни зори се захвана да готви пиленце,супичка,рибка:)))Даде и на мен да опитам и да ви кажа беше доста вкусно:))Сега отиваме да сготвим и за гостите ,а после ще ги чакаме да дойдат:))))Желая на всички именици прекрасен празник и много нежна нощ:))) Ето и снимчици от сутринта:))))






8 коментара:

  1. Децата са нашето богатство и осмислят дните ни!Да ти е жива и здрава,да носи с гордост името си!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти е жива и здрава дъщеричкта, Жени! Да расте безгрижна и щастлива!

    ОтговорИзтриване
  3. Жени, да ти е жива и здрава Михаелка! От сърце й желая безгрижно и щастливо детство! личи си, че е уверена кулинарка.....
    Весел празник и много усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Жива и здрава!Много щастлива, много обичана да е малката принцеса!
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Жива и здрава да ти е и много слънчеви мигове да имате заедно :).

    ОтговорИзтриване
  6. да е жива и здрава и много щастлива

    ОтговорИзтриване
  7. Жени, да ти е жива и здрава!
    Извинявай за закъснението.

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!