вторник, 23 ноември 2010 г.

Crochet hats






Бях споменала наскоро за разнообразните си хобита и влечения и това е едно от тях:)))Плетенето ме успокоява и понякога изнервя,но като цяло обичам да плета и ми носи удоволствие:))))Изплела съм доста нещица на малчуганката и дойде ред и за мама:))))Снощи ме хвана музата и изплетох червената шапчица за Миша,а като видях колко хубава стана и ми се прииска и аз да си имам та тази сутрин след като сложих на детенце да закусва и изпатих нашият татко на работа започнах черната шапка:)))Изплетох я буквално на един дъх:))))Стана бързо и много хубава:)))Днес свършихме доста работа с детенце:))Плетохме,танцувахме,хапнахме,но да не забравя,че писахме и писмо до Дядо Коледа:)))Поръчахме си подарък и тъй като бяхме добрички през годината ще си го чакаме:)))))Сложихме писмото в плик ,добавихме една благодарствена картичка,запечатахме го в плик,надписахме адресът и утре когато тати тръгне за работа ще го пусне в пощата:))))Е има още време та ,ако все още не сте писали на Дядо ви Коледа сядайте и пишете:)))
Хубав и много креативен ден ви желая:))))

I crochet these two hats for me and my little daughter:))))Hope you like them:))

9 коментара:

  1. Много красиви шапки. Завиждам, че можеш да плетеш.
    Едно цвете много би им подхождало. Ако направиш и различни по цвят цветчета, то ще имаш шапка за всеки тоалет :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления за красивите шапки!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз Ви завиждам най-благородно на умението да плетете.Поздравления за чудесните шапки!

    ОтговорИзтриване
  4. Шапките са станали страхотни! Като излизате навън с малката и сте с тях, ще оберете овациите :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви благодаря сладурки:))Радвам се,че ви харесват:)))

    ОтговорИзтриване
  6. О, толкова са хубави тези шапкиии!:) Възхищавам се на разностранните ти таланти, Жени! Браво!:)
    А пък като четох разказчето ти за писмото до добрия старец ми стана едно такова мило, мило:)))
    Много ми е чудно - какво си пожелахте?:)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти Гери:))))Има една реклама по дисни канала за Мечо Пух,който говори,него си пожелахме,а пък ако милият Дядо Коледа не може да го открие или спретне:))))))) има алтернатива за Мики Маус ,който разказва приказки и пее песнички на български език:)))Тя много ги обича и двамата та много ще им се радвама и мисля,че ще понаучи това-онова с тях:)))
    Не знам как ще ви прозвучи ама аз съм едно голяяяяяяяяяяямо дете и да ви кажа имам си една такава малка скрита дълбоко в сърцето си вяра,че този усмихнат със зачервени бузки добряк съществува:)))

    ОтговорИзтриване
  8. Жени, страхотна си! И толкова бързо си се справила. Аз с моите жалки плетачески способности, имаше да ги плета два месеца ( без да преувеличавам).
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Жужка, направо ме плени с тези шапчици - разкошни са!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!