неделя, 21 ноември 2010 г.

Моята малка картичкофурия:))))

Тази вечер ми дойде музата(пак на коледна вълна:)))))))) и спретнах една картичка:)))Стана страхотна,но няма да ви я покажа сега(хихих)))))Сега ще ви покажа моята щерка,която е едва на две годинки ,а от известно време твори наравно с мен:)))И като всяка майка насърчаваща детенцето си и давам всичко пък с каквото може да се оправи спретва картичка:)))Обикновено ми иска цветя и пеперуди,но днес запретна ръкави взе два от пънчовете ми и след като не успя да изреже нищо взе няколко готови снежинки едно кръгче с елхичка,което бях изрязала предният ден ,малко лепило и воала:)))Имаме си коледна картичка:)))Е малко семпла,но от сърце и с много желание:))))Ето и малко снимки от процеса на работа и крайният резултат:)))Ще ме извинявате за кофти снимките,но е почти 20 часа ,а на лампа рядко се получава нещо свястно:)))

6 коментара:

  1. Браво на малката Картичкофурия :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е сладка - как се е съсредоточила само :)
    Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Малки сръчни ръчички!Ще твори наред с мама!
    Жени, на твое място щях да бъда една много горда мама!

    ОтговорИзтриване
  4. Ами аз съм най-гордата и щастлива майка на света:)))))))Не го написах в поста,защото то си се подразбира:))))Всяка майка се гордее с детенцето си ,когато то се развива добре и още повече,когато проявява самоинициативата да направи нещо:))))

    ОтговорИзтриване
  5. Браво на малката ти последователка.Тайничко се надявам,макар че е много малко вероятно и моя сладур да твори разни работи един ден....но с м омчетата е по-трудно....въпреки че едно от нещата с които се занимавам е флористика,а има много добри флористи-мъже....Така че продължавам да мечтая...:)))

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!