петък, 19 ноември 2010 г.

Моето предизвикателство:)))







Днес дойде и моят ред да ви предизвиквам при Картичкофурии:))Темата е Шейкър елемент ,а аз много се вълнувам и съм малко притеснена:))Това ми е първото предизвикателство и силно се надявам темата да е интересна за всички:)))Картичката ми представлява снежна топка от онези ,които като ги разклатиш и вали сняг:)))Е това с валенето на сняг нямаше как да го постигна освен чрез шейкърчето:))))Дано да е достатъчно вдъхновяващо моето творение и да ви хареса:)))На живо разбира се картичката е много по-хубава,но и така си мисля,че се разбира какво е:)))))Очаквам всички ви при картичкофуриите въпреки скромната награда:)))Сигурна съм,че ще ми е трудно да си избера победител и нямам търпение да видя какво ще сътворите:)))Желая на всички успех и приятно майсторене:)))

13 коментара:

  1. Поздравявам те за предизвикателството!
    И нямам търпение да запретвам ръкави.

    ОтговорИзтриване
  2. Много, ама много вдъхновяващо!!! Надявам се да успея да се включа! Темата ме провокира :-)
    Желая ти успех и много красиви включвания!

    ОтговорИзтриване
  3. Темата, която си избрала е много интересна, дава много възможности. Твоето творение ми навява приятни зимни спомени, чудесно си го направила.

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна тема за предизвикателство, мисля че ще има интересни включвания и наистина, ще ти е трудно да избереш победител.
    Аз никога не съм правила шейкър елементи в картичките, но май дойде време да се пробвам :)ако успея, ще се включа в предизвикателството :)

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката ти е много хубава! И много зимно-прекрасна! :) И темата е страхотна! Надявам се да се включа и аз. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви сладурки:)))Наистина се надявам да успеете да се включите всички :))))

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесно предизвикателство - интересно, оригинално и забавно! А картичката ти е невероятна, Жени!Вече имам идея!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна е Жени! Много, много ми харесва и е наистина вдъхновяваща, но аз пак ще пропусна :( Успех на всички участнички! Целувки

    ОтговорИзтриване
  9. Стархотна тема си избрала, а картичката ти за вдъхновение е още по-хубава. :) Дано успея да се се включа и аз.

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасна, вдъхновяваща картичка!
    Жени, страхотно предизвикателство - оригинално и интересно! Надявам се да успея да се включа и аз.

    ОтговорИзтриване
  11. I dont know there is this stamp!it is soo cute..and wow...shaker card..i still dont know how to do this :(

    hugs
    yenni

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!