четвъртък, 25 ноември 2010 г.

Дядо Коледа е тук:))))




Тази картичка я правя от вчера и най-накрая я завърших:)))Този път се престраших да оцветявам и много ми хареса как се получи:))))Обикновено ме е страх да не прецакам нещата,но вчера гледах картинката и много ми се искаше да я използвам и страх не страх взех си акварелните моливи и водната четчица и я оцветих:)))Понякога(макар и рядко)идеята за картичката ми идва от раз и само като видя някоя картинка и вече знам какво ще правя:))Така си беше и с тази и много ми хареса резултата,само дето тъкмо да я довърша и мъжо се прибра и хайде на гости на свекито та остана днес да си я досглобя и наглася:)))Дано се хареса и на вас:))))

Сега ви пожелавам много хубав и слънчев денма аз отивам да сготвя нещичко,че малчо трябва да яде:))))))

8 коментара:

  1. Чудесна е картичката, носи много настроение!

    ОтговорИзтриване
  2. Много добре си я оцветила. И аз все още се страхувам да го правя, ако това ще ти е поне малко успокоение :-)Дори вече имам няколко оцветени картинки,чиито краен резултат не ми хареса и сега се колебая какво да ги правя.Но при теб цялостно се е получила една много добра картичка.

    ОтговорИзтриване
  3. Жени, прекрасна коледна картичка си направила! Поздравления:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесно си се справила с оцветяването. Много добре е станала картичката.

    ОтговорИзтриване
  5. Hello!

    A gorgeous card! I love everything about it! Beautiful!

    Wishing you a good weekend!

    Hugs,

    Barbara Diane

    ОтговорИзтриване
  6. gorgeous card :)like the unique colours that you use on this card :)

    hugs
    yenni

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви ,че отделихте от времето си,за да оставите коментар.Ценя високо мнението ви.Приятен и слънчев ден!